Η Κόψη Κόρακα αποτελεί μια διαδρομή που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να φτάσουμε στο υψηλότερο σημείο των Βαρδουσίων, το Κόρακα. Η πλέον κλασική κόψη των ελληνικών βουνών που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις κόψεις των Άλπεων αν εξαιρέσουμε τα μεγέθη, με αρκετές επαναλήψεις κάθε χρόνο. Στην ουσία διασχίζει ανατολικά τα δύο πλατό των Κοπρισιών. Ωστόσο αποτελεί μια απαιτητική διαδρομή που απευθύνεται σε έμπειρους αναρριχητές καθώς παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες μέχρι IV βαθμού και ραπέλ. Για την επανάληψη της χρειάζεται αναρριχητικός εξοπλισμός ενώ ο χρόνος απευθύνεται σε έμπειρη σχοινοσυντροφιά.

Ορειβασία

Για την πρόσβαση ακολουθούμε το μονοπάτι που ανεβαίνει προς τις Κοπρισιές από το Κόκκινο Λιθάρι και σε υψόμετρο περίπου 1.840 μέτρων αφήνουμε το μονοπάτι των Κοπρισιών, περνάμε δίπλα από τη στάνη και κατευθυνόμαστε στη βάση της ράχης απέναντι μας.
Η ανηφορική ράχη σταδιακά αρχίζει να στενεύει μέχρι που μας οδηγεί σε ένα βράχινο τοίχο, που μας κλείνει το δρόμο. Τον προσπερνάμε από δεξιά και ακολουθώντας ένα λούκι αριστερά μας σκαρφαλώνουμε ξανά στην κόψη. Κινούμενοι πλέον στην αέρινη κόψη προσπερνάμε τα τεχνικά περάσματα μέχρι II βαθμού για να καταλήξουμε σε ένα μικρό διάσελο με κρίκους για ραπέλ προς τις Κοπρισιές (Αυτό είναι ραπέλ διαφυγής ή αποφυγής του επόμενου τμήματος της κόψης)
Συνεχίζουμε στην απέναντι κόψη που προοδευτικά γίνεται χτένι και μας οδηγεί σε ρελέ για ραπέλ προς τα αριστερά κατα τη φορά μας. Μετά το ραπέλ ακολουθεί μια σχοινιά IV βαθμού όπου και ξαναβγαίνουμε στην κόψη. Λίγα ακόμα περάσματα και ένα ακόμη μικρό ραπέλ πριν σταθούμε στην κορυφή του Κόρακα.

Πρόσβαση στο σημείο εκκίνησης

Για να φτάσετε στην περιοχή όπου ξεκινά η ανάβαση μπορείτε να περπατήσετε από τον Αθανάσιο Διάκο, επάνω στο μονοπάτι που κατευθύνεται προς τα καταφύγια ΕΟΟΑ και ΠΟΑ έως την περιοχή Κόκκινο Λιθάρι που υπάρχει μονοπάτι που οδηγεί στις Κοπρισιές. Οδικώς, η πρόσβαση μπορεί να διεξαχθεί από τον Αθανάσιο Διάκο μέσω του δρόμου που οδηγεί στην Αρτοτίνα έως τη θέση Κόκκινο Λιθάρι.