Σηματοδότηση μονοπατιών στο Γράμμο από την πλευρά της Αετομηλίτσας από τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Αετομηλίτσας.

Μονοπάτι για Δρακόλιμνη Αετομηλίτσας

Μονοπάτι για Δρακόλιμνη Αετομηλίτσας (Σκίρτση)
1830μ υψόμετρο
Απόσταση 4 χιλιόμετρα
Διάρκεια 90 λεπτα

Παίρνουμε το δρόμο στην άκρη του χωριού με κατεύθυνση δυτικά, πριν φτάσουμε στο άσπρο ποτάμι(μεταλλική γεφυρα),στρίβουμε δεξιά πάνω. Ακολουθώντας τη σήμανση (κορδέλες, σπρευ)
και την κοίτη του ποταμού, σε 70 λεπτά περίπου είμαστε στην λίμνη. Η διαδρομή όλη είναι σε
ξέφωτο και αλπικό τοπίο. Νερό υπάρχει, σχετικά μακρυά μας, σε κατεύθυνση βορειοανατολική
στην πηγή Συτα.
Μπορεί να συνδυαστεί με ανάβαση είτε στην κορυφή Γκεσος -Περήφανο είτε στην κορυφή Κιάφα

Μονοπάτι για Κόκκινη Πέτρα - Καζάνι Γράμμος από Αετομηλίτσα
Μονοπάτι για Κόκκινη Πέτρα (Κιατρα Ροσσα) -Καζάνι (πηγή)

1850μ υψόμετρο
Απόσταση 4,5 χιλιόμετρα
Διάρκεια 110 λεπτά
Παίρνουμε το δρόμο έξω από το χωριό με κατεύθυνση ανατολικά. Περνάμε το μαύρο ποτάμι και μόλις συναντήσουμε το μαντρί στρίβουμε αριστερά . Ακολουθώντας τη σήμανση (κορδέλες ,σπρευ),σε περίπου 70 λεπτά είμαστε στους πρόποδες της κόκκινης πέτρας. Η διαδρομή όλη είναι μέσα σε πυκνό δάσος οξυάς. Συνεχίζοντας το μονοπάτι σε περίπου 20 λεπτά βγαίνουμε από το δασωμένο, σε αλπικό τοπίο. Μπροστά μας ορθώνεται η κορυφή της Άνω Αρρενας. Μπροστά δεξιά, σε
πλάτωμα όπου είναι παλιό μαντρί είναι η πηγή Καζάνι. Μπορεί να συνδυαστεί με ανάβαση την κορυφή της Άνω Αρρένας.

Οι φωτογραφίες είναι του Γιώργου Αδάμου ( jorje.adamos@gmail.com )